A csúcstechnológia a csomag része

Az online vásárlók igaz barátja lehet az a mindennapi szolgáltatás, amelyet legújabb projektjében modernizál a T-Systems Magyarország nyitott innovációs laborja, a 2007-ben létrejött Kitchen Budapest, azaz a KiBu. A nyomkövetésre épülő megoldást a Symposiumon mutatják be a szakmai közönség számára.
Az online vásárlók igaz barátja lehet az a mindennapi szolgáltatás, amelyet legújabb projektjében modernizál a T-Systems Magyarország nyitott innovációs laborja, a 2007-ben létrejött Kitchen Budapest, azaz a KiBu. A nyomkövetésre épülő megoldást a Symposiumon mutatják be a szakmai közönség számára.

Karácsonyi bevásárlás és Black Friday: kevés olyan embert találunk, akinek nem az online vásárlás jutna az eszébe ezekről az időszakokról. Az e-kereskedelem amúgy is népes rajongótábora ilyenkor sokszorosára nő, megannyi ember tömi meg virtuális bevásárlókosarát a legkülönfélébb termékekkel. A várakozás időszakát azonban jelentősen megnyújthatja egy elkeveredett vagy sikertelenül kézbesített csomag, és az efféle fiaskók a szolgáltatók munkáját is megnehezítik. „A csomaglogisztikai kezelők nehezen tudják kezelni jelenlegi folyamataikkal a hatványozott csomagszámot. Épp ezért merült fel bennünk a kérdés: miképp tudnánk ezt a problémát digitális eszközökkel megoldani?” – fogalmazott el Vasvári Gábor, a KiBu vezetője. 

A T-Systems innovációs laborja az ultraszélessávú rádiós technológia alkalmazásában látja a választ a kérdésre: ezzel a megoldással a csomagok nem tudnak elveszni, hiszen minden egyes küldemény helye pontosan meghatározható az adott csomagátvevő helyen. Ráadásul a projektre egyedileg kifejlesztett nyomkövető segítségével az ügyintéző fény- és hangjelzésre bírhatja a keresett pakkot, így gyorsítva fel a csomag megtalálását és kiadását.
 
„A KiBu Enterpreneur in Residence módszerének köszönhetően 2018 őszén kezdtünk el dolgozni a csomaglogisztikai projekten, egy olyan szakemberrel együttműködve, aki egyaránt ismeri a hazai és a külföldi piacot, valamint a lehetőségekkel is tisztában van. Így fogalmaztuk meg először a problémát, majd az ügyfelek visszajelzései alapján kidolgoztuk a számukra leghatékonyabb és legmodernebb megoldást, szoftveres és hardveres elemekből. Abban bízunk, hogy a jövő év első felében már a T-Systems termékportfólióját gazdagítja ez a szolgáltatás” – mondta Vasvári Gábor.
 

Vissza

Blog

    Az RSS csatorna nem elérhető.
További bejegyzések