Agenda


Time
Program
Speakers
Information store
09:00 - 09:10
Köszöntő (Gesztenye terem )

vezérigazgató-helyettes, T-Systems Magyarország

Download
09:10 - 09:40
A jövő, ahogy mi látjuk (Gesztenye terem )

Jelentős változások zajlottak le az elmúlt két évben úgy a BI piacon, mint a T-Systems Magyarország háza táján. Az átalakulások mélyében közös okokat fedezhetünk fel: jobbá, hatékonyabbá tenni a vállalatok működését, növelni a változó piaci környezethez való  alkalmazkodó képességüket. Az előadásban felvázoljuk, hogy milyen válaszokat adott a T-Systems Magyarország ezekre a kihívásokra, és hogy milyennek látjuk a jövőt az üzleti intelligencia prizmáján keresztül.


ágazatigazgató - Üzleti intelligencia és információ menedzsment. megoldások, T-Systems Magyarország

Download
09:40 - 10:05
instantSales: mobil CRM a felhőből (Gesztenye terem )

A mobilitás és a felhőszolgáltatás napjaink vállalati informatikájának 5 legjelentősebb trendje között van. A T-Systems Magyarország újragondolt instantSales szolgáltatása korszerű, felhő alapú, és mobil eszközökkel is megoldást ad ügyfeleinek az értékesítés, marketing és szolgáltatásmenedzsment területén.  Automatizált üzleti folyamatokkal, fejlett csoportmunka-eszközökkel és jelentésekkel támogatjuk az irodában és a terepen dolgozó értékesítőket, a távolról bejelentkező ügyfélszolgálatosokat, szervizeseket, vagy akár a vezetők munkáját is.


Kompetenciaközpont vezető - CRM, T-Systems Magyarország

Download
10:05 - 10:30
Az ügyfél kommunikáció új formái – Pozitív ügyfélélmény (Gesztenye terem )

A kommunikáció új formái ma már az ügyfelekkel történő kapcsolatok terén is érzékelhetően jelen vannak. Az ügyfél interakciók során keletkező adatok között megjelennek a strukturálatlan adatok, amelyek feldolgozása új típusú analitikus megoldásokat igényel.
Az előadáson röviden bemutatjuk azon szöveganalitikai, szövegbányászati feladatok körét, amelyek segítenek ezen különféle kommunikációs csatornákon keletkező szöveges adatok feldolgozásában és így az ügyfélélménnyel kapcsolatosan információ kinyerésében. A szövegbányászati munka egyes elemeit egy klasszikus szövegbányászati megoldás, a szöveg kategorizáció, mentén mutatjuk be.
A szöveganalitika eredményei felhasználhatók az ügyfélkapcsolatok minőségének javításához, az ügyfélfolyamatok optimalizálásához. A szöveganalitika ezáltal a pozitív ügyfélélményt megcélzó stratégia megvalósításának fontos eszköze lehet.
 


üzleti intelligencia szakértő, T-Systems Magyarország

Download
10:30 - 10:55
Üzleti tanácsadás – a szükséges jó, Gamification – üzlet játékosan (Gesztenye terem )

Hogyan tudunk több terméket eladni észrevétlenül játékossággal - ezt lehet használni akár ügyfél megőrzésre is, alvó ügyfelek aktivizálására?
Vannak unalmas, monoton üzleti folyamatok - napi, heti ,havi feladatok, amit muszájból végez mindenki? Lehetne ezt vonzóvá tenni úgy, hogy csökkenjen a hibaszám és előbb legyen meg egy adott esetben üzleti kritikus adat?
 
A "gamification" kifejezés olyan módszertant és eszközkészletet takar, amely segítségével a játékokból ellesett eszközöket használunk fel nem játékos környezetben, helyzetekben.
 


szenior üzleti konzultáns, T-Systems Magyarország

Download
11:20 - 11:50
Kávészünet (Gesztenye terem )
11:50 - 12:15
Az analitika jövője - SAS® High Performance Analytics (Gesztenye terem )

Az előadás betekintést nyújt abba, hogy a SAS, mint az analitikai szoftverek piacvezető szállítója hogyan látja az adattárházak, BI rendszerek, adatbányászati megoldások jövőjét a „Big Data” jelenség tükrében. Az előadásban bemutatásra kerül a SAS új generációs, memóriában futó alkalmazás családja, az új megoldások alapját képező technológiai architektúra. Az új architektúra képességei rövid demo segítségével kerülnek érzékeltetésre.


pre-sales konzulens, SAS Magyarország


cégvezető, SAS Magyarország

12:15 - 12:40
Big data megoldások és releváns tapasztalatok a helyalapú mobil marketing területén (Gesztenye terem )

A mobilszolgáltatóknál rengeteg olyan adat keletkezik, amelyek hatékony kinyerése és célszerű felhasználása esetén további bevételi lehetőségeket lehet generálni. Így egyre több olyan „big data” megközelítést alkalmazó megoldás jelenik meg ezen a területen is, amelyeknél különböző adatforrásokból származó adatok valós idejű feldolgozásával releváns ajánlatokat lehet küldeni a megfelelő időpontban és helyszínen az erre „nyitott” előfizetők számára. Az eltérő adatkörök összekapcsolásával kialakítható helyalapú mobil marketing megvalósításának releváns tapasztalatait mutatja be a T-System Magyarország Üzleti elemzés és adatbányászat kompetenciaközpontjának csapata, amely több partner (TSI, EMC, MI6App, Magyar Telekom) közreműködésével valósította meg a projektet.


szenior üzleti konzultáns, T-Systems Magyarország

Download
12:40 - 13:05
Adattárház hatékonyságnövelés - redundancia csökkentés az adattárházak világában (Gesztenye terem )

Az információ robbanás korában felértékelődik a szervezet információs vagyona minőségi jellemzőinek ismerete és tudatos használata. Ezek közül a jellemzők közül az egyik legfontosabb, és a legjobban mérhető a redundancia. A redundancia csökkentéssel a felhasznált informatikai erőforrások válnak jobban menedzselhetővé, hatékonyabbá. Az előadás bemutatja a T-Systems Redundancia menedzsment koncepcióját, módszertanát és keretrendszerét, melyek segítségével kezelhetővé – láthatóvá, tervezhetővé és felszámolhatóvá – tesszük az adattöbbszörözéseket.


Üzleti intelligencia szakértő, T-Systems Magyarország

Download
13:05 - 13:30
Önkiszolgáló BI és ami mögötte van (Gesztenye terem )

Egy bűvész trükk a színpadon egyszerűnek és könnyednek tűnik, de tudjuk, hogy nagyon sok munka és gyakorlás van a háttérben. Az önkiszolgáló BI is valami ilyesmi: az egyszerű, könnyen kezelhető, átlátható felhasználói felületeket egy összetett, robusztus háttérrendszer szolgálja ki. Az előadásban egy megoldásunk kapcsán megmutatjuk, hogy Microsoft platformon hogy néz ki ez a gyakorlatban.


kompetenciaközpont vezető - Információ menedzsment, T-Systems Magyarország

Download
13:30 - 13:45
Zárszó, kérdések (Gesztenye terem )

ágazatigazgató - Üzleti intelligencia és információ menedzsment. megoldások, T-Systems Magyarország

13:45 - 15:00
Ebéd (Gesztenye terem )
10:55 - 11:20
Az üzleti analitika meghatározó szerepe az ügyfélélmény területén (Gesztenye terem )

Üzleti intelligencia üzletfejlesztési igazgató, Oracle ECEMEA régió, ORACLE

Download

Event location

Larus Rendezvényközpont
1124 Budapest, Csörsz utca 18/b. Contact

Calendar entry

Our speakers

Kompetenciaközpont vezető - CRM,T-Systems Magyarország