A HVG Könyvek és a Telekom együttműködésében megjelent a marketingstratégia nagykönyve!
Les Binet és Sarah Carter, a két elismert kommunikációs stratéga Hogyan
ne tervezz című könyvében átfogó gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez, miközben egy sor marketing- és kommunikációs rutint megkérdőjelez a hatásosság és a hatékonyság érdekében. A könyv mellékletében a Telekom saját megoldásaival szemlélteti a szerzők által megfogalmazott paradigma- és perspektívaváltásokat, hogy bebizonyítsa, a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési elvek a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók.
A HVG Könyvek és a Telekom közös könyvbemutatóját június 8-án 17 órától tartjuk a Turbina Kulturális Központban.
Amennyiben részt kívánsz venni az eseményen, kérjük, regisztrálj az alábbi linken!
Regisztrációkat a rendezvényhelyszín befogadóképessége erejéig tudunk fogadni, melyről értesítést küldünk.
Program:
16.30 – 17.00 Érkezés
17.00 – 17.20 Nyitó beszéd / Szabó Béla, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója
17.20 – 18.30 Kerekasztal beszélgetés, amelyen Szabó Bélához csatlakozik Gál Sarolta, a DDB Magyarország vezető stratégája, Erdélyi Zsolt „Superman” reklámszakember és Hegedüs László, a Kantar Hoffmann a Marketing Insight divízió vezetője.