A T-Systems Magyarország 2015 második negyedévében piackutatást folytatott le a TNS-Hoffmann segítségével, amelyben a távolsági közlekedésben részt vevők utazási szokásait és erre vonatkozó preferenciáit vizsgálta. A fókuszcsoportos beszélgetések során a résztvevők mind a vasúti, mind a távolsági buszos utazásaik tapasztalatait megosztották velünk. Az előadásban ennek a kutatásnak a főbb eredményeit mutatjuk be.
A ma vállalatának fontos, hogy az ügyfelekkel egyre szorosabb kapcsolatot alakítson ki és tartson fenn – amely egyre inkább az online csatornákon történik (vállalati honlap, facebook, online ügyfélkezelés – videochat). Hogyan használható a gamification ennek a folyamatnak a beindítására és támogatására a közlekedésben? A gamification olyan új üzleti megoldás, ahol a játékrendszerek motivációs rendszerének segítségével az üzleti folyamatokat tudjuk hatékonyabbá tenni, amely által a vállalat dolgozói és/vagy ügyfelei nagyobb és hatékonyabb aktivitásra és kreativitásra motiválhatók.
Közlekedési dugók, hosszú utazási idők, tarthatatlan menetrend, magas működési költségek - mindennapi bosszúságok, üzleti problémák. Mindeközben a közösségi közlekedési rendszerek és a kapcsolódó informatikai háttérrendszerek olyan adatokat szolgáltatnak, amelyek analitikus feldolgozásával nyert információk az utazási élmény javításának, a működési költségek csökkentésének eszközeivé válhatnak. Az előadás az adatvezérelt közlekedés kialakítására mutat hasznosítható példákat.
Flamingó Hotel
Balatonfüred, Széchenyi út 16, 8230 Kapcsolat