Tekintse meg a 2014. május 15-i
T-Systems Tematik Üzleti Intelligencia 2014 részletes programját.
Jelentős változások zajlottak le az elmúlt két évben úgy a BI piacon, mint a T-Systems Magyarország háza táján. Az átalakulások mélyében közös okokat fedezhetünk fel: jobbá, hatékonyabbá tenni a vállalatok működését, növelni a változó piaci környezethez való alkalmazkodó képességüket. Az előadásban felvázoljuk, hogy milyen válaszokat adott a T-Systems Magyarország ezekre a kihívásokra, és hogy milyennek látjuk a jövőt az üzleti intelligencia prizmáján keresztül.
A mobilitás és a felhőszolgáltatás napjaink vállalati informatikájának 5 legjelentősebb trendje között van. A T-Systems Magyarország újragondolt instantSales szolgáltatása korszerű, felhő alapú, és mobil eszközökkel is megoldást ad ügyfeleinek az értékesítés, marketing és szolgáltatásmenedzsment területén. Automatizált üzleti folyamatokkal, fejlett csoportmunka-eszközökkel és jelentésekkel támogatjuk az irodában és a terepen dolgozó értékesítőket, a távolról bejelentkező ügyfélszolgálatosokat, szervizeseket, vagy akár a vezetők munkáját is.
A kommunikáció új formái ma már az ügyfelekkel történő kapcsolatok terén is érzékelhetően jelen vannak. Az ügyfél interakciók során keletkező adatok között megjelennek a strukturálatlan adatok, amelyek feldolgozása új típusú analitikus megoldásokat igényel.
Az előadáson röviden bemutatjuk azon szöveganalitikai, szövegbányászati feladatok körét, amelyek segítenek ezen különféle kommunikációs csatornákon keletkező szöveges adatok feldolgozásában és így az ügyfélélménnyel kapcsolatosan információ kinyerésében. A szövegbányászati munka egyes elemeit egy klasszikus szövegbányászati megoldás, a szöveg kategorizáció, mentén mutatjuk be.
A szöveganalitika eredményei felhasználhatók az ügyfélkapcsolatok minőségének javításához, az ügyfélfolyamatok optimalizálásához. A szöveganalitika ezáltal a pozitív ügyfélélményt megcélzó stratégia megvalósításának fontos eszköze lehet.
Hogyan tudunk több terméket eladni észrevétlenül játékossággal - ezt lehet használni akár ügyfél megőrzésre is, alvó ügyfelek aktivizálására?
Vannak unalmas, monoton üzleti folyamatok - napi, heti ,havi feladatok, amit muszájból végez mindenki? Lehetne ezt vonzóvá tenni úgy, hogy csökkenjen a hibaszám és előbb legyen meg egy adott esetben üzleti kritikus adat?
A "gamification" kifejezés olyan módszertant és eszközkészletet takar, amely segítségével a játékokból ellesett eszközöket használunk fel nem játékos környezetben, helyzetekben.
Az előadás betekintést nyújt abba, hogy a SAS, mint az analitikai szoftverek piacvezető szállítója hogyan látja az adattárházak, BI rendszerek, adatbányászati megoldások jövőjét a „Big Data” jelenség tükrében. Az előadásban bemutatásra kerül a SAS új generációs, memóriában futó alkalmazás családja, az új megoldások alapját képező technológiai architektúra. Az új architektúra képességei rövid demo segítségével kerülnek érzékeltetésre.
A mobilszolgáltatóknál rengeteg olyan adat keletkezik, amelyek hatékony kinyerése és célszerű felhasználása esetén további bevételi lehetőségeket lehet generálni. Így egyre több olyan „big data” megközelítést alkalmazó megoldás jelenik meg ezen a területen is, amelyeknél különböző adatforrásokból származó adatok valós idejű feldolgozásával releváns ajánlatokat lehet küldeni a megfelelő időpontban és helyszínen az erre „nyitott” előfizetők számára. Az eltérő adatkörök összekapcsolásával kialakítható helyalapú mobil marketing megvalósításának releváns tapasztalatait mutatja be a T-System Magyarország Üzleti elemzés és adatbányászat kompetenciaközpontjának csapata, amely több partner (TSI, EMC, MI6App, Magyar Telekom) közreműködésével valósította meg a projektet.
Az információ robbanás korában felértékelődik a szervezet információs vagyona minőségi jellemzőinek ismerete és tudatos használata. Ezek közül a jellemzők közül az egyik legfontosabb, és a legjobban mérhető a redundancia. A redundancia csökkentéssel a felhasznált informatikai erőforrások válnak jobban menedzselhetővé, hatékonyabbá. Az előadás bemutatja a T-Systems Redundancia menedzsment koncepcióját, módszertanát és keretrendszerét, melyek segítségével kezelhetővé – láthatóvá, tervezhetővé és felszámolhatóvá – tesszük az adattöbbszörözéseket.
Egy bűvész trükk a színpadon egyszerűnek és könnyednek tűnik, de tudjuk, hogy nagyon sok munka és gyakorlás van a háttérben. Az önkiszolgáló BI is valami ilyesmi: az egyszerű, könnyen kezelhető, átlátható felhasználói felületeket egy összetett, robusztus háttérrendszer szolgálja ki. Az előadásban egy megoldásunk kapcsán megmutatjuk, hogy Microsoft platformon hogy néz ki ez a gyakorlatban.
Számos szervezetben markánsan megfogalmazódott mostanában az ügyfélélmény javításának igénye. Az ügyfélkapcsolati rendszerek használatától a minden kapcsolati csatornán magasabb ügyfélélményt biztosító informatikai megoldások rendszerbeállításáig (CRM->CX) azonban meg kell birkózni a folyamatok és rendszerek komplexitásának, a rendszerekben felhasznált adatok mennyiségének, összetettségének, és változási sebességének nagyságrendi növekedésével. A kapcsolódási pontok kiterjesztése mellett a pontosabb és gyorsabb elemzések, az innovatív elemzési megoldások iránti igény is nagymértékben nővekszik. Az előadás azt tárgyalja, hogy mi a szerepe az üzleti elemzéseknek a minőségi ügyfélélmény biztosításában, és listát készít azokról az anaitikai megoldásokról, amelyek használatával a szervezetek sikerre vihetik az ügyfélélmény növelésére irányuló stratégiai célkitűzéseket.
Larus Rendezvényközpont, 1124 Budapest, Csörsz utca 18/b.
1124 Budapest, Csörsz utca 18/b. Kapcsolat