Ügyfélélmény és hatékonyság
A közösségi szolgáltatásoknak számos olyan tulajdonsága, funkciója van, amelyből a vállalatok sokat tanulhatnak.
A közösségi szolgáltatásoknak számos olyan tulajdonsága, funkciója van, amelyből a vállalatok sokat tanulhatnak munkafolyamataik, illetve az ügyfeleik által tapasztalható felhasználói élmény javítása érdekében. Az ügyfélélmény fokozása, a feladatvégzés hatékonyságának emelése, az ügyfelek megtartása, „on-line hűségének” növelése nagyon fontosak egy tömegpiacon működő vállalat számára az értékesítési volumenének és ügyfelei lojalitásának növelése szempontjából. Ebben sokat segíthetnek az olyan technológiai megoldások, mint a Gamification - amely ugyan statisztikai viselkedésen alapul, de alapvető célja az egyének viselkedésének befolyásolása-, a hálózatelemzés, a Click-stream Analysis, valamint a szöveg- és hangelemzések, mely technológiákkal egyre sűrűbben találkozunk e-kereskedelmi, telefonos ügyfélszolgálati vagy net-banki környezetben.
A Gamification-nek köszönhető egyéni hatékonyságnövelés egy vállalaton belül „összeadódik”, melynek eredőjeként növekszik a vállalati termelékenység. A Click-stream Analysis hozzásegíti a vállalatokat weboldalaik ergonómiájának növeléséhez, míg az ügyfelek közötti kapcsolati háló elemzése sokat segít a jó ügyfelek megszerzésében, a csalások felderítésében.
Vissza