Az egész rendezvény főbb gondolatai, központi témája olyan technológiák és műszaki megoldások köré csoportosul, amelyek közvetlenül vagy közvetve az intelligens társadalom fejlődését támogatják, segítik elő. Ezek az emberközpontú technológiák.

Ügyfélélmény és hatékonyság

A közösségi szolgáltatásoknak számos olyan tulajdonsága, funkciója van, amelyből a vállalatok sokat tanulhatnak.
A közösségi szolgáltatásoknak számos olyan tulajdonsága, funkciója van, amelyből a vállalatok sokat tanulhatnak munkafolyamataik, illetve az ügyfeleik által tapasztalható felhasználói élmény javítása érdekében. Az ügyfélélmény fokozása, a feladatvégzés hatékonyságának emelése, az ügyfelek megtartása, „on-line hűségének” növelése nagyon fontosak egy tömegpiacon működő vállalat számára az értékesítési volumenének és ügyfelei lojalitásának növelése szempontjából.  Ebben sokat segíthetnek az olyan technológiai megoldások, mint a Gamification - amely ugyan statisztikai viselkedésen alapul, de alapvető célja az egyének viselkedésének befolyásolása-, a hálózatelemzés, a Click-stream Analysis, valamint a szöveg- és hangelemzések, mely technológiákkal egyre sűrűbben találkozunk e-kereskedelmi, telefonos ügyfélszolgálati vagy net-banki környezetben.
A Gamification-nek köszönhető egyéni hatékonyságnövelés egy vállalaton belül „összeadódik”, melynek eredőjeként növekszik a vállalati termelékenység. A Click-stream Analysis hozzásegíti a vállalatokat weboldalaik ergonómiájának növeléséhez, míg az ügyfelek közötti kapcsolati háló elemzése sokat segít a jó ügyfelek megszerzésében, a csalások felderítésében.
 

Vissza