Programok

Üzleti intelligencia szakértőként nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy a T-Systems Magyarország, a piacvezető ICT szolgáltató felkért idei BI konferenciájának moderálására. Biztos vagy abban, hogy – az elmúlt évekhez hasonlóan -  igen izgalmas kérdések kerülnek terítékre, és tartalmas gondolatokkal, értékes ötletekkel a fejünkben térünk majd vissza a hétköznapi munkához.
Tekintse meg a 2015. május 12-i T-Systems Tematik Üzleti Intelligencia 2015 részletes programját.

Időpont
Program
Előadók
Információtár
09:00 - 09:10
Köszöntő (Bartók terem )
Ragoncsa Géza
Vezérigazgató-helyettes, T-Systems Magyarország

09:10 - 09:40
Emberközpontú technológiák (Bartók terem )
Gupta Sanjay
Ágazatigazgató - Üzleti intelligencia és információ menedzsment megoldások , T-Systems Magyarország

Letöltés
09:40 - 10:00
„Houston! Baj van?” (Bartók terem )

A Big Data trendek között évek óta olvashatunk a social miningról, azaz a közösségi media csatornákon keletkező adatok elemzéséről, monitorozásáról. Az előadás egy olyan vállalaton belüli funkciót mutat be, amely egyfelől a social mining eszközkészletét felhasználva egy repülésirányító központhoz hasonlóan a digitális világ ütőerén tartja az ujját, illetve különböző, közösségi médiára épülő akciókat is kezdeményezni tud.

Ponori Ajtony
Konzulens, projektvezető, T-Systems Magyarország

Letöltés
10:00 - 10:20
Onlinization - Gamification (Bartók terem )

Miért fontos a ma vállalatának, hogy az ügyfelekkel egyre szorosabb kapcsolatot tartson fenn az online világban? Hogyan használható a gamification ennek a folyamatnak a támogatására és beindítására?
A gamification olyan új üzleti megoldás, ahol a játékrendszerek motivációs rendszerének segítségével az üzleti folyamatokat tudjuk hatékonyabbá tenni, amely által a vállalat dolgozói és/vagy ügyfelei nagyobb és hatékonyabb aktivitásra és kreativitásra motiválhatók.
 

Zsoldos Tamás
Szenior üzleti konzultáns, T-Systems Magyarország

Letöltés
10:20 - 10:40
Analitika a társadalom szolgálatában (Bartók terem )

Rendhagyó módon az előadásban nem arról lesz szó, hogy az analitika hogyan növelheti egy cég nyereségességét vagy hogyan csökkentheti a költségeit hanem arról, hogy miképpen tud  hozzájárulni a világ jobbá tételéhez. Esettanulmányokon keresztül kerül bemutatásra, az analitika növekvő szerepe biztonságunk növelésében, egészségünk megőrzésében, a munkanélküliség kezelésében, a szociális háló hatékonyságának növelésében.

Musza István
cégvezető, SAS

Abrán József
technológiai vezető, SAS

10:40 - 11:10
Kávészünet (Bartók terem )
11:10 - 11:30
Ideje feljebb lépni (Bartók terem )

Az üzleti transzformáció motorja a felhő megoldásokban rejlik.  
Az üzleti transzformáció és a digitális üzlet jelentős új alkalmazások bevezetését és adat integrációs kihívásokat eredményeznek. Ahhoz, hogy a cégek sikeresek tudjanak maradni, és versenyképességüket meg tudják őrizni, azonnali válaszokat kell adniuk a digitális kihívásokra.
A cloud szolgáltatások a hype-on túl mára  már valódi tartalommal bírnak, és olyan folyamatos fejlődésen mennek keresztül,  melynek hatására kiforrott technológiákat  alkalmazhatnak az üzleti élet szereplői, cégmérettől függetlenül.  Mert a jó megoldás egyszerű, gyors, skálázható és pont azt tudja, amire szükség van.

Hegedűs-Csapó Veronika
Termékmenedzser - Cloud, hosting- és adatközponti szolgáltatások, T-Systems Magyarország

Letöltés
11:30 - 11:50
Ellenőrzés vagy kontroll? Fenntartói monitoring az állami tulajdonú egészségügyi intézményekben. (Bartók terem )
Zombori Attila
Osztályvezető, Állami Egészségügyi Ellátó Központ

Letöltés
11:50 - 12:10
A hálózati kapcsolatok értéke (Bartók terem )

Az ügyfélkörben fellelhető hálózati kapcsolatok meghatározó tényezői az ügyfelek értékének, kockázati tényezőt vagy épp potenciális értékesítési lehetőséget rejtenek.
A Panoráma a T-Systems hálózat vizualizációs alkalmazása jelentős fejlesztésen esett át. Az előadás esettanulmányon keresztül mutatja be, hogy a Panoráma, megújult funkcióival, hogyan támogatja az ügyfélkapcsolati folyamatokat.

Tóth Rózsa
Adatbányászat - szakmai vezető, T-Systems Magyarország

Letöltés
12:10 - 12:30
Önkiszolgáló információelérés és adatvizualizáció. Felhőben is. (Bartók terem )

Az üzleti szereplők információ éhségenek kielégítése egyre fontosabb záloga a sikeres vállalati működésnek. Információ önkiszolgálással sok esetben meg lehet spórolni a sorban állást az információ technológusoknál, miközben az IT is jobban koncentrálhat alapvető feladataira. Ha mindez a felhőben is megtörténhet, akkor az összes vállalati szereplő válláról lekerülhet az üzleti intelligencia megoldás implementálásához szükséges hardver-szoftver beszerzés, installáció, komponens integráció, patchelés és upgrade, mentés és adatbiztonság garantálásának komplex feladat halmaza. Az előadás az Oracle-nek erre a kihvásra adott válaszát mutatja be.

Radnai Szabolcs
Üzleti intelligencia üzletfejlesztési igazgató, ORACLE

Letöltés
12:30 - 12:50
Kapcsolatok madárszárnyon (Bartók terem )
Karcza Zsolt
Madárgyűrűzési Központ vezető, Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület

Letöltés
12:50 - 13:00
Zárszó, kérdések (Bartók terem )
Gupta Sanjay
Ágazatigazgató - Üzleti intelligencia és információ menedzsment megoldások , T-Systems Magyarország

13:00 - 14:00
Ebéd (Bartók terem )
08:15 - 09:00
Regisztráció (Bartók terem )

Videók

Az esemény helyszíne

Budapest Kongresszusi Központ
1124 Budapest, Jagelló út 1-3. Kapcsolat

Előadóink

Papp Attila Üzleti intelligencia szakértő,