A Big Data trendek között évek óta olvashatunk a social miningról, azaz a közösségi media csatornákon keletkező adatok elemzéséről, monitorozásáról. Az előadás egy olyan vállalaton belüli funkciót mutat be, amely egyfelől a social mining eszközkészletét felhasználva egy repülésirányító központhoz hasonlóan a digitális világ ütőerén tartja az ujját, illetve különböző, közösségi médiára épülő akciókat is kezdeményezni tud.
Miért fontos a ma vállalatának, hogy az ügyfelekkel egyre szorosabb kapcsolatot tartson fenn az online világban? Hogyan használható a gamification ennek a folyamatnak a támogatására és beindítására?
A gamification olyan új üzleti megoldás, ahol a játékrendszerek motivációs rendszerének segítségével az üzleti folyamatokat tudjuk hatékonyabbá tenni, amely által a vállalat dolgozói és/vagy ügyfelei nagyobb és hatékonyabb aktivitásra és kreativitásra motiválhatók.
Rendhagyó módon az előadásban nem arról lesz szó, hogy az analitika hogyan növelheti egy cég nyereségességét vagy hogyan csökkentheti a költségeit hanem arról, hogy miképpen tud hozzájárulni a világ jobbá tételéhez. Esettanulmányokon keresztül kerül bemutatásra, az analitika növekvő szerepe biztonságunk növelésében, egészségünk megőrzésében, a munkanélküliség kezelésében, a szociális háló hatékonyságának növelésében.
Az üzleti transzformáció motorja a felhő megoldásokban rejlik.
Az üzleti transzformáció és a digitális üzlet jelentős új alkalmazások bevezetését és adat integrációs kihívásokat eredményeznek. Ahhoz, hogy a cégek sikeresek tudjanak maradni, és versenyképességüket meg tudják őrizni, azonnali válaszokat kell adniuk a digitális kihívásokra.
A cloud szolgáltatások a hype-on túl mára már valódi tartalommal bírnak, és olyan folyamatos fejlődésen mennek keresztül, melynek hatására kiforrott technológiákat alkalmazhatnak az üzleti élet szereplői, cégmérettől függetlenül. Mert a jó megoldás egyszerű, gyors, skálázható és pont azt tudja, amire szükség van.
Az ügyfélkörben fellelhető hálózati kapcsolatok meghatározó tényezői az ügyfelek értékének, kockázati tényezőt vagy épp potenciális értékesítési lehetőséget rejtenek.
A Panoráma a T-Systems hálózat vizualizációs alkalmazása jelentős fejlesztésen esett át. Az előadás esettanulmányon keresztül mutatja be, hogy a Panoráma, megújult funkcióival, hogyan támogatja az ügyfélkapcsolati folyamatokat.
Az üzleti szereplők információ éhségenek kielégítése egyre fontosabb záloga a sikeres vállalati működésnek. Információ önkiszolgálással sok esetben meg lehet spórolni a sorban állást az információ technológusoknál, miközben az IT is jobban koncentrálhat alapvető feladataira. Ha mindez a felhőben is megtörténhet, akkor az összes vállalati szereplő válláról lekerülhet az üzleti intelligencia megoldás implementálásához szükséges hardver-szoftver beszerzés, installáció, komponens integráció, patchelés és upgrade, mentés és adatbiztonság garantálásának komplex feladat halmaza. Az előadás az Oracle-nek erre a kihvásra adott válaszát mutatja be.