Minden előadást angol szinkrontolmács kísér. Az angol nyelvű előadásokat külön jelezzük a programban.
A „BI trendek” előadás hagyományos napirendi pontja a legnagyobb hazai üzleti intelligencia konferencia plenáris szekciójának. Tematikájában némileg eltér a rendezvény többi előadásától, hiszen itt elsősorban nem a jelenről, illetve a közelmúltról – vagyis meglévő megoldásokról – van szó. Az előadásban nemzetközi kutatóintézetek és a T-Systems Magyarország szakértőinek meglátásai alapján mutatjuk be a BI fejlődésének legfontosabb trendjeit, felvillantva azokat a területeket, témákat, amelyek minden bizonnyal egy-két év múlva szerepelni fognak majd a szaksajtó címsoraiban.
Egy BI-szállítónak meg kell értenie az ügyfelek üzleti igényeit, s ezekből kell levezetnie a megoldásokat. Ezért a hatékonyság érdekében érdemes a cégen belüli tanácsadási, BI- és a BI számára fontos adatokat szolgáltató ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) részlegeket összevonni, ahogy azt a T-Systems Magyarország tette az utóbbi évben.
Az előadásban átfogó körképet adunk egy „kiterjesztett BI-világból”, melyben a felhő alapú ügyfélkapcsolati (CRM) megoldások és a felhasználói élmény ugyanúgy szerepet kap, mint az üzleti intelligencia kompetencia központok (BICC) vagy a Big Data.
Előbb utóbb mindenki BI felhasználó lesz.
Látványos, könnyen áttekinthető, egyszerűen használható riportok, BI felületek monitoron, táblagépen és okostelefonon. És persze dashboardok minden mennyiségben a szekció étlapján.
Megbízható megoldásokat csak szolid alapokra lehet építeni.
A performancia kérdése gyakori, visszatérő probléma a klasszikus adattárházak világában. Miközben számos teljesítményjavító megoldás született a technológia keretein belül, új kihívó is akadt: a Big Data. De vajon „legyűri"-e egyik a másikat, vagy hosszú távon egymást erősítve fogják szolgálni a nagyvállalati információ-szolgáltatást? Ha végignézi a szekció előadásait, reméljük tisztulni fog a kép!
Pénzügyi megoldások nem csak pénzintézeteknek.
A szekcióban szakértőink bemutatják a nagyvállalatok számára készített számviteli, kontrolling és kockázatkezelési megoldásainkat. Emellett – hagyományainkhoz híven – foglalkozunk az olyan, bankszektort érintő területekkel is, mint az IFRS alapú jelentéskészítés vagy a Basel III szabályozás által felszínre hozott adatminőségi kérdések.
Közelítsünk a 360 fokhoz!
Az analitikus és operatív CRM rendszerek egyre fontosabb szerepet töltenek be a vállalatok működésében. A közösségi hálózatok terjedése és olyan izgalmas jelenségek, mint a gamification új lehetőségeket nyitnak ezen a területen.
Novotel Budapest Congress Center
1123 Budapest, Alkotás utca 63-67. Kapcsolat