JÖVŐTÉR



Bemutatóterünkben, a JövőTérben  digitális városi megoldások mellett többek között felügyelt és biztonságos IT-szolgáltatásainkról, vállalatirányítási és üzleti intelligencia megoldásainkról is átfogó képet kaphatnak meghívott vendégeink. Szakértő kollégáink egy-egy iparágat középpontjába állító standnál várják az érdeklődőket, hogy bemutathassák az egészségügyi és pénzügyi szektor legújabb infokommunikációs fejlesztési lehetőségeit. Külön demólehetőséget biztosítunk a connected car megoldáshoz, amelyet egy BMW i8 modell segítségével mutatunk be, de vendégeink személyesen tesztelhetik az ICT legújabb, nagyvállalati körben is alkalmazható innovációit olyan tematikus standoknál, mint a jövő lottózója.

 

Drive2Save

Az Internet of Things, azaz a dolgok internete a közeljövőben minden bizonnyal igen komoly hatással lesz az egyéni felhasználók életére és a vállalatok működésére is.
Az IoT újraoszthatja a szerepeket a piacon. Úgy látjuk, annak érdekében, hogy az egyes piaci szereplők az IoT világában meghatározóak tudjanak maradni, új képességeket kell, hogy elsajátítsanak.

A Drive2Save leegyszerűsítve azt jelenti, hogy a járművünkben van egy extra hírközlési egység, amely élő kapcsolatot képes tartani a szolgáltatóval és az internettel. Innentől a lehetőségek végtelenek: telemetriától a távolból végezhető diagnosztikán át a rendszerfrissítésekig sok mindent lehetővé tesz.
A közelgő forradalmi változások hatására a gépek közötti (machine-to-machine) kommunikációra épülő technológiáknak köszönhetően az autóvezetők minden eddiginél több adathoz juthatnak majd járműveikről és a környezetükről.

A fogyasztók az autógyártási piac, illetve a közlekedés gyökeres átalakulásának lehetnek szemtanúi a gépek közti kommunikációra épülő innovatív technológiák elterjedésével párhuzamosan. A korszerű telematikai rendszerek lehetővé teszik továbbá azt is, hogy az autótulajdonosok a gépkocsi használatán alapuló biztosítást kössenek, és internetkapcsolaton keresztül töltsék le a legújabb frissítéseket.

Felügyelt és biztonságos
 
Ön melyik csoportba tartozik? Aki időben értesül az eseményekről, vagy aki utólag sem tud egy incidensről? Aki kiszámolta már, mennyi veszteséget okozhat egy félnapos leállás, vagy aki már el is szenvedte? Aki már az üzleti igények megfogalmazásakor gondol a szolgáltatás folyamatosságára, vagy aki a felügyeletet és a biztonságot fölösleges tehernek tartja? Aki tisztában van a kockázatokkal, vagy aki inkább a szerencséjében bízik?
Jöjjön el koktélbárunkba, ahol szakértő kollégáinktól mindenre választ kap.

Future Lottózó
 
A Szerencsejáték Zrt. a T-Systems Magyarországgal közösen dolgozik azon, hogy az új szolgáltatásait minél átláthatóbban jelenítse meg az ügyfelei számára. Ennek egyik meghatározó helyszíne a lottózói környezet, amely az üzleti igények mentén átalakulóban van, és ahol a korszerű megjelenítő eszközök és on-line szolgáltatások komoly szerepet kapnak. A standon a Szerencsejáték Zrt. és a T-Systems szakemberei bemutatják azokat a szolgáltatások mögött álló műszaki megoldásokat, melyek a játékok igénybevételét valódi élménnyé teszik a felhasználók és a játékos kedvű érdeklődők számára. A bemutatóban komoly szerepet kapnak az ügyfél igényeire szabott korszerű DMS (Digital Media Signage) megoldások is.

Kommunikációs Megoldások

Tapasztalta már a virtuális valóság erejét? Irányított már markolót úgy hogy az akár egy másik földrészen is lehetne, de mégis úgy érzi, hogy a vezetőfülkében ül? A kommunikációs megoldások standon izgalmas körülmények között mutatjuk be a jövő mobilinternet hálózatának lehetőségeit. Ha kimerítette a markolóvezetés, meghívjuk egy kávéra hálózatba kötött automatánkból így az M2M megoldásainkat is megismerheti. A Kommunikációs Megoldások standon bemutatjuk még a kínálatunkban elérhető legújabb mobil eszközöket is, de nem feledkezünk meg a biztonsági kérdésekről is, hiszen ezek mindegyikét a T-Systems Magyarország Enterprise Mobility Management megoldásai felügyelik.

Next Generation Bank

A mai világban, a technológia fejlődésével együtt egy hagyományos banki szolgáltatónak is  újra kell gondolnia szerepét és kiszolgálási csatornáit, hogy meg tudjon felelni a változó ügyfél elvárásoknak. 
A bankok magasan jövedelmező ügyfelei elfoglaltak, ugyanolyan egyszerűen és hatékonyan akarják banki ügyeiket intézni, ahogy minden mást az életükben és csak végső esetben szeretnének a fiókba menni. Egy ilyen világban a bankoktól is elvárják, hogy két kattintással már át tudjanak pénzt utalni vagy ne kelljen várakozniuk a bankban, sorszámot húzhassanak távolról, miközben valami mást intéznek.
Az egyszerű, átlátható, követhető és ügyfél központú folyamatok és termékek kulcsfontosságúak ebben a változó, pörgő világban. Valamint az is, hogy minden, mindig és bárhol elintézhető legyen a nap 24 órájában. De mi intézhető online és mi az, aminek még mindig a fiók lesz a helye? 
Azt gondoljuk, hogy vannak olyan komplex termékek, amelyek tanácsadói segítséget igényelnek, de vajon a video táv bankolás lehet-e ennek a kényelmes, egyszerű módja. Adhatnak-e mély befektetési vagy ingatlan tanácsot az ország bármely pontján, anélkül hogy minden fiókba egy erre szakosodott bankárt kellene helyezni? 
Az egyszerűbb termékek iránti érdeklődés elindítása weben keresztül, akár otthoni környezetből kezdeményezett jelentkezések és nyomtatványok kitöltése, az ügyfeleknek chat-en vagy más online interakciókon keresztül nyújtott kiszolgálása mutathatja-e, hogy bankja bármely pillanatban rendelkezésére áll és valóban ügyfélközpontú.

Szolgáltatásmenedzsment

A felhő alapú megoldások alappillére az informatikai infrastruktúra-szolgáltatások kialakítása. A T-Systems Magyarország hazánkban az elsők között hozta létre a felhőszolgáltatások nyújtásához szükséges alapvető megoldásait. Nincs szükség fizikai szerverek vásárlására, saját adatközponti infrastruktúrára, a budapesti T-Systems Cloud & Data Centerben mindez rendelkezésre áll, így a korszerű, az igényekhez igazodó, jól skálázható informatikai környezet kialakítása csak néhány kattintás. Mindezek mellett a különböző vállalati szegmensek speciális igényeit szem előtt tartva alakítottuk ki instantICT kommunikációs és informatikai szolgáltatásainkat, amelyek privát és publikus felhőszolgáltatásként vehetők igénybe. Nagy hangsúlyt kap az az igény, hogy ne legyen szükség időt és energiát rabló, hosszú bevezetési időre. Az üzletet elősegítő megoldásokat szem előtt tartva és ennek megfelelően iparág specifikus szolgáltatásokat is nyújt felhőből a T-Systems Magyarország.. A jó megoldás ugyanis egyszerű, gyors, skálázható és pont azt tudja, amire szükség van.

Üzleti megoldások felhő alapon

Az instantDoc a hazai és nemzetközi intézményi és vállalati ügyfelek igényeihez illeszkedik, továbbfejleszthető, rugalmasan bővíthető, skálázható moduláris alkalmazás. Teljes mértékben alkalmazkodik a Microsoft Office alapú irodai szoftverekhez, így felhasználóbarát módon illeszkedik a vállalat informatikai környezetébe.
A rendszer teljes körű dokumentum-, iratkezelési valamint munkafolyamat-támogató funkcionalitást biztosít a felhasználók részére (érkeztetés, átadás-átvétel, iktatás, ügyintézés, kiadmányozás, expediálás, postázás, irattárazás).  Az alkalmazás az iratkezelési szabályzatában rögzített iratkezelési rendhez, ügyviteli folyamatokhoz rugalmasan igazítható.

A gyorsan változó világunkban, a sok ügyféllel, partnerrel vagy beszállítóval dolgozó vállalatoknak szükségük van valamilyen ügyfélmenedzsment (CRM) megoldásra, hogy jobban megértsék és ezáltal megtartsák az ügyfeleiket személyre szabottabb és hatékonyabb szolgáltatások nyújtásával. Komoly vállalati és szektorismeretére támaszkodva a T-Systems Magyarország Zrt. kifejlesztette a magas szinten testre szabható és skálázható, MS Dynamic alapú, InstantSales nevű teljes körű CRM megoldását, mely a kampánymenedzsmenten és workflow támogatáson keresztül az outlook integrációig számos hasznos funkcióval van felvértezve.   

A bemutatásra kerülő megoldások webes felületen keresztül, egy böngésző segítségével használhatóak, akár egy tabletről is, történjen akár egy másik telephelyről vagy országból a munkavégzés.

MobilTárca

A MobilTárca egy olyan alkalmazás, amellyel egy helyre gyűjthető a pénztárcában hordott bank- és hűségkártya, és virtuális formában tárolható arra alkalmas mobiltelefonon. 
Így egyszerűen és biztonságosan, egy érintéssel lehet fizetni vagy hűségpontokat gyűjteni, és a MobilTárcába feltölteni koncert- és színházjegyeket, hogy már a belépés is élmény legyen.
A MobilTárcába jelenleg OTP által kibocsátott bankkártyát és SuperShop NFC hűségkártyát lehet igényelni, illetve a jegy.hu kínálatában elérhető NFC jegyeket is.
A MobilTárca alkalmazás már közel 50 andoidos okostelefonon elérhető. Az alkalmazás megtalálahtó a Google Play Store-ban. Bővebb információ: telekom.hu/mobiltarca

MEDIQUE

Intelligens beteglogisztikai és erőforrás allokáló rendszer a sürgősségi ellátásszervezésben
A MedIQue  egy nemzetközi szinten is egyedülálló fejlett mobiltechnológián alapuló betegirányítási rendszer.   
A rendszer lényege, amellett, hogy hatékonyan támogatja az ellátó személyzet munkáját, jelentős hosszú távú költségmegtakarításokat eredményez intézményi oldalon. 
A megoldás segítségével az Intézmény folyamatosan valós időben  monitorozza az egyes orvos csoportok leterheltségét és szükség esetén átszervezheti az ellátó munkát az orvos csoportok között.
 A rendszer a páciensek számára is számos hasznos szolgáltatásokat tartalmaz. Egyrészt a várótermi monitoron nyomon követhetik, hogy mikor kerülnek sorra és melyik rendelőben fogják őket ellátni. Másrészt lehetőségük nyílik arra is, hogy mindezeket az információkat egy okostelefon alkalmazáson keresztül is megkapják.

Telekom MiniCRM

A MiniCRM egy online rendszer, ami egyszerűvé és hatékonnyá teszi az értékesítést. Tárolja egy helyen a fontos információkat ügyfeleiről és automatizálja munkafolyamatait. A megoldás mobileszközre is optimalizált, így nemcsak az irodából, de otthonról, illetve útközben is elérheti azt.

TV GO

A TV GO egy új szórakoztató portál, ahol filmeket, sorozatokat és tévéműsorokat lehet nézni, valamint az ezekkel kapcsolatos friss híreket, kritikákat olvasni. Mindez bárhol, bármikor, bármilyen regisztrált készüléken; notebookon, táblagépen, okostelefonon vagy okos tévén. 

SPYMOZ

A Spymoz egy piac- és konkurenciafigyelő rendszer. A konkurensek alapján piacismertetőt és konkurenseket „legyőző” stratégiát állít össze.

WYZE

A Wyze.me ingyenes és egyszerű applikáció, amely segít, hogy visszanyerni a pénzügyi magabiztosságot. Teljes képet ad az ügyfél pénzügyeiről több online számla (például bankszámlák, egészségpénztárak, megtakarítások) adatainak és készpénzes tranzakcióid összegyűjtésével. A pénzügyi tranzakciókat, ismétlődő kiadásokat és egyszeri készpénzes költéseket az applikáció automatikusan kategorizálja.

Webkönnyen
KICSIVEL TÖBB, MINT KÉT KATTINTÁS ÉS VÁLLALKOZÁSA ONLINE IS ELÉRHETŐ

Az alkalmazás segítségével gyorsan és egyszerűen készítheti el vállalkozása saját, profi weboldalát vagy webshopját. A tematikus sablonokat kedve szerint rendezheti és alakíthatja át, sőt a későbbiekben is pillanatok alatt tud változtatni honlapja tartalmán. A csomag tartalmaz honlapkezelő felületet, saját domain áthozatalt vagy átirányítást, tárhely szolgáltatást. Saját facebook profilt hozhat létre vállalkozásának. igényeihez igazodva választhat az alap business és az emelt szintű Pro csomagok, vagy webshop szerkesztő csomagok közül.

Seniguard

A segélyhívó az emberi élet biztonságát hivatott szolgálni a hozzá kapcsolódó távfelügyeleti szolgáltatással. Az eszköz egyetlen gombnyomásra riasztja a hozzátartozót vagy a szakképzett személyzettel rendelkező diszpécser központot, amely, ha szükséges, mentőt is tud a helyszínre küldeni.

E-Access

A Deutsche Telekom nemzetközi versenye, a Business Wall of Fame „Legjobb Nemzetközi IoT megoldás” címének nyertese. A beléptető rendszerek, a vezeték nélküli technológia, valamint a legmodernebb adatvédelmi eljárások összehangolásával született meg az e-Access rendszer. 
A megoldás korlátlan számú helyszín összekapcsolását és egységes rendszerben való kezelését teszi lehetővé. 
Ráadásul a megoldás nemcsak hagyományos irodaépületeknél alkalmazható, hanem gépjárműveken (pl. kamionok) vagy olyan egyéb távoli, kieső helyeken (pl. gazdaságok), ahol vezetékes hálózati infrastruktúra nem áll rendelkezésre. 
A mobilhálózaton kommunikáló, felhőalapú (cloud) rendszer kezelőfelülete az ügyfél számára mobilon és tableten is elérhető. A rendszer online működése során valós időben kapunk információt a rendszerbe integrált összes eszközről és azok állapotáról.

Medistance

A Medistance szolgáltatás segítségével Ön folyamatosan felügyelheti szerettei vérnyomását és vércukorszint értékeit az ország bármely pontjáról. A mérést követően a vérnyomásértékek, vércukorértékek mobil kapcsolaton keresztül egy webes egészségügyi naplóba kerülnek, ahol a hozzátartozók vagy a kezelőorvosok személyes jelenlét nélkül felügyelhetik a mért értékeket (vérnyomás, vércukor, koleszterin, triglicerid, EKG). A mért és összegyűjtött adatok egy webes felületen tekinthetők meg.
 

Támogató partnereink

Gyémánt fokozatú támogatónk

Cisco

Kiemelt technológiai támogatónk

HP

Arany fokozatú támogatóink

Avaya

Dell

Alef

Lenovo

Microsoft

MobileIron

Oracle

SAS

Ezüst fokozatú támogatóink

Intel Security

Együttműködő partnereink

Alcatel-Lucent Enterprise

Com-Forth Kft.

D-Link

HTC

Infotér

IVSZ

SAP

Sicontact

Symantec

Videosquare

Média partnereink

Figyelő

ITB

Origo