Pénzintézetek szekció
A digitális ügyfélélmény egyre magasabb szintre emelése kulcsfontosságú a bankok és a biztosítók számára, nemcsak a jelenlegi ügyfelek megtartása és kiszolgálása miatt, hanem azért is, mert az újonnan felnövekvő generáció elvárása az „itt és most” gondolaton alapul. Mobil nélkül el sem tudják képzelni az életüket, az éter számukra egy természetes élettér, egyszerűen, néhány klikkel - mitöbb klikk nélkül, csak kimondva - szeretnék megoldani a banki ügyeiket.
A pénzintézetek szekció ebben az évben is ebbe a banki digitális jövőbe hívja a látogatókat és többek között Virtuális bankár, Call Center megoldásokat, Integrált multichannel kommunikációt és Vandát, a hangvezérlés és beszéd felismerés alapú banki asszisztenst mutatjuk be. A 21. század ügyfelének nem a bankra, mint intézményre, hanem a mai bankok által nyújtott pénzügyi szolgáltatásokra van szüksége – halljuk gyakran. Látogatóinkat elkalauzoljuk a magyar fintech megoldások világába is, választ keresünk arra, hogy milyen jogi és rendszerintegrációs kihívásokkal néznek szembe azok a bankok, amelyeket fintech megoldások beépítése foglalkoztat.
Vissza