Az egész rendezvény főbb gondolatai, központi témája olyan technológiák és műszaki megoldások köré csoportosul, amelyek közvetlenül vagy közvetve az intelligens társadalom fejlődését támogatják, segítik elő. Ezek az emberközpontú technológiák.

Mit jelent az intelligens társadalom?

A szinte mindenkit mindenkivel összekötő közösségi megoldások, nem egyszerűen kényelmesebbé teszik, hanem megváltoztatják az életvitelünket, a tevékenységeink jellegét, mikéntjét, módszereit. Részletek

Fókuszváltás

Egyértelmű irányváltást tapasztalható a vállalatközpontú IT felől a társadalmi fókuszú ICT felé. Számos fejlesztés és a műszaki hírcsatornákon naponta bejelentett újdonságok is nagyrészt e fókuszváltás jelei, következményei. Részletek

Emberközpontú technológiák

Az emberközpontú technológiák legfontosabb feladata az egyéni hatékonyság, produktivitás növelése. Részletek

Önkiszolgáló BI

Releváns információkat, rálátást biztosítani egy jóval szélesebb körnek, amely potenciálisan túlmutat a vállalat keretein is. Részletek

Ügyfélélmény és hatékonyság

A közösségi szolgáltatásoknak számos olyan tulajdonsága, funkciója van, amelyből a vállalatok sokat tanulhatnak. Részletek

Big Data megoldások

Az adatokból olyan információ aknázható ki, amely segítségével az eddigieknél lényegesen nagyobb rálátás nyerhető arra, hogy „hogyan is működik a világ”. Részletek

Hang és szövegelemzések

Ügyfeleink rólunk, vállalatunkról, szolgáltatásinkról kialakított véleményét interneten található, alapvetően szövegalapú tartalom elemzésével deríthetjük ki. Részletek