
Az elnevezés az ICT következő évtizedét meghatározó négy nagy hajtóerő, a közösségi megoldások, a mobilitás, az analitika és a felhő angol elnevezése (Social, Mobile, Analytics, Cloud) kezdőbetűiből alkotott betűszó. Jelentését tekintve egy új típusú termék-szolgáltatás kombinációt jelöl, amelyhez egyre több vállalat alkalmazkodik annak érdekében, hogy hatékony és agilis felhasználói élményt nyújthasson.
Egy példával illusztrálva: Netflix-szórakoztatóipar. A Netflix kifinomult elemzési algoritmusokkal valósítja meg ajánlórendszerét, amellyel személyre szabott ajánlatokat juttat el felhasználóihoz. A felhőből stream-elt filmeket a felhasználók különböző eszközökön (TV, táblagép, telefon) nézhetik, és az élményüket a közösségi tereken osztják meg egymással. Mindezt egy integrált szolgáltatás keretében tehetik meg.
Ezek a komponensek egymástól függetlenül is elérhetőek lennének; ami a lényeges a SMAC stack-ben, hogy a négy terület együttműködik: az új funkciók tervezetten építenek mindegyik pillére. Például egy mobileszköz által biztosított, új lehetőségek részletesebb adatgyűjtést tesznek lehetővé, az adatok gyűjtését a felhőkapacitások rendelkezésre állása teszi lehetővé, amelyekre elemzéseket alapozunk a mélyebb ügyfélélmény elérése érdekében és amelyeket azonnal be is tudunk építeni a közösségi csatornákba. Ilyen módon az alkalmazás/szolgáltatás fejlesztése, új funkciók beépítése során a négy terület összefonódik, egymást támogatja, az egyik fejlődése lehetőségeket teremt a másik számára, így nem is lehet ezeket teljességgel egymástól elkülönülten kezelni.
Gyémánt fokozatú támogatónk

Kiemelt technológiai támogatónk

Arany fokozatú támogatóink








Kiemelt nemzetközi partner

Ezüst fokozatú támogatóink




Szakmai együttműködő partnerünk
![]()
Együttműködő partnereink


Média partnereink
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()