Az elnevezés az ICT következő évtizedét meghatározó négy nagy hajtóerő, a közösségi megoldások, a mobilitás, az analitika és a felhő angol elnevezése (Social, Mobile, Analytics, Cloud) kezdőbetűiből alkotott betűszó. Jelentését tekintve egy új típusú termék-szolgáltatás kombinációt jelöl, amelyhez egyre több vállalat alkalmazkodik annak érdekében, hogy hatékony és agilis felhasználói élményt nyújthasson.
Egy példával illusztrálva: Netflix-szórakoztatóipar. A Netflix kifinomult elemzési algoritmusokkal valósítja meg ajánlórendszerét, amellyel személyre szabott ajánlatokat juttat el felhasználóihoz. A felhőből stream-elt filmeket a felhasználók különböző eszközökön (TV, táblagép, telefon) nézhetik, és az élményüket a közösségi tereken osztják meg egymással. Mindezt egy integrált szolgáltatás keretében tehetik meg.
Ezek a komponensek egymástól függetlenül is elérhetőek lennének; ami a lényeges a SMAC stack-ben, hogy a négy terület együttműködik: az új funkciók tervezetten építenek mindegyik pillére. Például egy mobileszköz által biztosított, új lehetőségek részletesebb adatgyűjtést tesznek lehetővé, az adatok gyűjtését a felhőkapacitások rendelkezésre állása teszi lehetővé, amelyekre elemzéseket alapozunk a mélyebb ügyfélélmény elérése érdekében és amelyeket azonnal be is tudunk építeni a közösségi csatornákba. Ilyen módon az alkalmazás/szolgáltatás fejlesztése, új funkciók beépítése során a négy terület összefonódik, egymást támogatja, az egyik fejlődése lehetőségeket teremt a másik számára, így nem is lehet ezeket teljességgel egymástól elkülönülten kezelni.
Gyémánt fokozatú támogatónk
Kiemelt technológiai támogatónk
Arany fokozatú támogatóink
Kiemelt nemzetközi partner
Ezüst fokozatú támogatóink
Szakmai együttműködő partnerünk
Együttműködő partnereink
Média partnereink